twitter
rss

Kalau sebelum ni lagu enjit-enjit semut . lagu tu untuk KH Elektrik n Elektronik tahun 4 .
Tapi sekarang, lagu BAPAKU PULANG DARI KOTA . malas dah nak tny pernah dengar ke tak . sebab sudahnya kena upload jugak . nak belajar, kena mula daripada langkah pertama ! bukan main langkau jee . macam mana nak berjaya macam tu ? so, jom tengok lagu bapaku pulang di bawah :

video

"dah tengok dah . apa pulak kaitan lagu ni ?"
aish . macam-macam soalan . sabar lah . nak cerita lah ni .

ha, kali ini kita akan belajar mengingat nama dan fungsi komponen elektrik untuk TAHUN 5 . makin lama, makin banyak komponen yang perlu diingat . saya dah lali dengar "cikgu, susah lah nak ingat" . mak a, dengan itu saya menggubal lagu komponen ini untuk murid-murid yang dikasihi di luar sana. baik hati tak saya ? (^_^)

sekarang, dengan menggunakan melodi lagu bapaku pulang dari kota, cuba nyanyi ikut lirik ni pulak .



Nak minus one ke tak ? nak tak ? nak tak ? nak la tu . ni, dah bagi kena practise tau . bukan bagi untuk dengar saja2 . dan nyanyi dengan lirik atas tu . bukan lirik asal .

ha . ni video special untuk semua . tengok lah kalau nak tahu apa yang special nya .


video

Seronok kan kelas kalau hari-hari cigu ajar guna kaedah menyanyi . lagi seronok kalau di tambah dengan pergerakan . tak pun boneka komponen . waaaah , dapat bayangkan suasana kelas macam tu . lepas tu hari-hari semua nak belajar tajuk ni aje ...

0 COMMENTS NOW:

Post a Comment