twitter
rss

Baiklah, semua dah siap buat projek Kemahiran Hidup Tahun 4 tajuk Elektrik dan Elektronik ??

Nak rehat tak ?? iyalah, mesti penat dah berhempas pulas menghasilkan projek .
sekarang, mari kita sama2 relax . tarik nafas panjang2 sebelum kita beralih kepada tajuk yang seterusnya . suka tak ? mesti tak sabar kan . jom sama2 tengok gambar di bawah :



Tengok lagi ..........


Lagi - lagi .....


Scroll sikitttttt je lagi ..


ok. da habis .

mesti ramai yang mengeluh . "la, gambar apa yang belajar semalam .. tak relax pun ".
haip2 . tak baik cakap macam tu okkay ? tgk tittle tu . relax n revision . sambil kita relas tu, kita buat lah revision sikit . gambar-gambar di atas menarik kan ? bertambah jelas apa yang saya ajarkan semalam . betol tak ? betul tak ? *angguk mengaku*

ok . kali ni betul2 relax . tiada kaitan dengan tajuk semalam pun . sila enjoy ~ (^_^)

video

eyh2 . gelak-gelak pulak . suka lah tu . delete video ni karang ! hahaha . joking ~
ok . masa tinggal 5 minit je lagi nak relax !
tik tok tik tok tik tok tik tok tik tok . MASA DAH TAMAT !
sambung belajar ~

0 COMMENTS NOW:

Post a Comment