twitter
rss


seronok la tu tengok tajuk tu . eleh . baru 1 tajuk . ada banyaaaaaak lagi tajuk lah . jangan nak suka sangat .. babap karang !

untuk last lesson ni ... kita masih lagi dengan nyanyian, tapi kali ni guna melodi lagu omputih lak . fuyooo .. omputih tu . haruslah bervariasi kan ? tahu tak lagu Barney - I Love You ? Lagu ni terkenal tau . siapa tak tahu tu, tak tengok TV la tu . kita ni, bukan kena belajar terusssss je . adakalanya, selitkan lah juga dengan entertainment . biar seimbang supaya tidak berlaku kecelaruan emosi . boleh murid-murid sekalian ?

dah, tak payah nak angguk kepala lama sangat . tengok je video bawah ni . sambil-sambil tu nyanyi sekali . nak nyanyi banyak kali pun boleh .




macam mana ? seronok kan lagu ni . saya dah cakap dah .. ornag tua, lebih makan asam garam dulu dari anda semua . tahun 6 belajar komponen apa ? lebih kurang sama dengan komponen yang anda belajar di tahun 5. betul tak ? jangan main angguk je .

semua dah tahu rentak melodi lagu ni kan ? opsss . kejap . jangan nyanyi dulu . sabar jap . cuba baca dulu liriknya sampai habis . dah baca habis,.... baru boleh nyanyi ....



Nak minus one tak ? kejap, kejap . saya upload ...


video


jom sama-sama nyanyi ..

0 COMMENTS NOW:

Post a Comment